Close

Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9
  1. #1

    Domyślnie Tło fotograficzne

    Mam takie pytanie, przymierzam się do zamontowania sobie mini studia w domu i się zastanawiam jaki kolor tła wybrać, nie jestem profesjonalista i nie wiem czy to ma znaczenie... Zastanawiam się nad czarnym, szarym i białym i tu jest pytanie który wybrać i czy to ma jakieś znaczenie ??

  2. #2

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Emilnikon Zobacz posta
    czy to ma jakieś znaczenie ??
    Jak myślisz, na co wpływa kolor tła?

  3. #3

    Domyślnie

    To zależy co fotografujesz jeżeli np portret z bliska i nie widać podłogi to z każdego z tych teł możesz uzyskać szare,czarne i białe. Np. jeśli mocniej poświecisz lampa na szare będzie białe. Jeśli odetniesz światło padające z lamp oświetlających modela lub odsuniesz je na tyle daleko że ekspozycja będzie znacznie mniejsza na tło niz na osobę fotografowana będzie czarne. Świecąc na szare tło przez np niebieski filtr na lampie uzyskasz niebieskie tło itd.

  4. #4

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez S4INT Zobacz posta
    Jak myślisz, na co wpływa kolor tła?

    Jak bym nie zadał takiego pytania, to znał bym odpowiedz .. Liczyłem na Twoja pomoc

  5. #5

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Roarflex Zobacz posta
    To zależy co fotografujesz jeżeli np portret z bliska i nie widać podłogi to z każdego z tych teł możesz uzyskać szare,czarne i białe. Np. jeśli mocniej poświecisz lampa na szare będzie białe. Jeśli odetniesz światło padające z lamp oświetlających modela lub odsuniesz je na tyle daleko że ekspozycja będzie znacznie mniejsza na tło niz na osobę fotografowana będzie czarne. Świecąc na szare tło przez np niebieski filtr na lampie uzyskasz niebieskie tło itd.
    Przymierzam się do Portretów różnego rodzaju jaki i z bliska i dalszych odległości.. Sporo mi dał Twój post

  6. #6

    Domyślnie