Może uda się coś więcej pojeździć w kolejny długi łykend, teraz każdą wolną chwilę spędzam na remoncie kampera, żeby się właśnie do końca maja wyrobić i na testy wyskoczyć z rowerami na pace oczywiście.
Szukaj
Może uda się coś więcej pojeździć w kolejny długi łykend, teraz każdą wolną chwilę spędzam na remoncie kampera, żeby się właśnie do końca maja wyrobić i na testy wyskoczyć z rowerami na pace oczywiście.
Trzymam kciuki
Ja mam tyle traswyrysowanych i skopiowanych że sam nie wiem za co się zabrać.
Być może pojadę teraz do Betlejem i zrobię trasę zdybową, tylko od zadu na przód
Screenshot_54.jpg
Screenshot_55.jpg
Ostatnio edytowane przez crusiek ; 07-05-2024 o 10:01
- ZABAWA W RAWKI WEŹ UDZIAŁ!
- D7500 + S10-20 F/3,5 + S18-35 F/1.8 + S17-50 + N50 1.8 G + N55-300 + Sg8 F/3.5 csII + PORST MC 135 + Meike tube set || Cokin P / Marumi magnetic || FotoPro x4i || Stroboss 36N, 60N, X2, X rec
- RX100 III
- Flickr Pstryk || strava || yt
Przejechałem część, tak mniej więcej od Władka do Jeziora Żarnowieckiego, mi nie podeszła, nie moje klimaty, za dużo asfaltu
Panowie, chodzi o zaciski Sh SLX BR-M7120, czy mogę po prostu odkręcić przewód hamulcowy od zacisku (banjo) i zamienić zaciski bez jakiś dodatkowych czynności, wymian tak, jak to się robi z drugiej strony przewodu od strony klamki, (gdzie potrzeba uciąć przewód, dać nową oliwkę) Chce sprawdzić, gdzie leży problem, a mam dwa komplety SLX-ów dostępne. W jednym komplecie nie mogę za cholerę uzyskać małego skoku klamki, mimo wielokrotnego odpowietrzania, nowych klocków, tak jakby powietrze gdzieś się dostawało. Najpierw chciałbym sprawdzić zacisk, jak to nie pomoże, to zamienię klamki
Wg mnie mozna, przynajmniej ja tak robilem wielekrotnie, co prawda przy innych hamulcach, ale wyglada to tak samo. Od strony klamki tez chyba mozna, oliwke i insert trzeba wymiec przy zmianie przewodu lub skracaniu, ale odkrecic i skrecic to sie raczej da.
Przód mam opanowany wielokrotnie, ale tyłu przewodu hamulcowego nigdy nie ruszałem, stąd moje rozterki Tam są dwie małe uszczelki oringi na banjo, ciekawe, czy są wielokrotnego użytku, czy za każdym razem trzeba wymienić
Możesz, ja nie wymieniałem uszczelek.
Dobrze byłoby wymienić po paru demontażach, ale rozkręcałem to wielokrotnie bez wymiany i nie cieknie
Chyba wszystkie Shimano pracują na oleju, więc oringi mogą być zwykła, ale w hamulcach na płynach hamulcowych trzeba dawać dedykowane, bo te zwykłe puchną.
Ostatnio edytowane przez eMGie ; 07-05-2024 o 11:37
Fajnie, dzięki Panowie za "błogosławieństwo" do działania
Dziś się zabawię, ciekawe, czy zamiana pomoże..
Może masz klmkę inaczej wyregulowaną ?
Skontaktuj się z nami