Ale dostajesz bagaż sprzętu „profi”, czyli serwis co 4 mth
Jeździłem na większości moto na kostkowanych oponach, od Freerida po Gs.
Freeride jest nienajgorszy. Daje poczucie kontroli. Świetnie podjeżdża. Ale tak jak pisałem jest niestabilny przy prędkości już rzędu 40 km/h (w terenie). Tam naprawdę jest zawias z 85. Jeśli ważysz więcej niż 60 kg będziesz to mocno odczuwał.
Z podobnych masz Betę X-trainera. W obudwu szybko kończą się też rozruszniki, z tego co pamiętam.
Jest też wersja elektryczna i akurat ona daje masę frajdy.
- - - - kolejny post - - - - - -
Ale dostajesz bagaż sprzętu „profi”, czyli serwis co 4 mth
Jeździłem na większości moto na kostkowanych oponach, od Freerida po Gs.
Freeride jest nienajgorszy. Daje poczucie kontroli. Świetnie podjeżdża. Ale tak jak pisałem jest niestabilny przy prędkości już rzędu 40 km/h (w terenie). Tam naprawdę jest zawias z 85. Jeśli ważysz więcej niż 60 kg będziesz to mocno odczuwał.
Z podobnych masz Betę X-trainera. W obudwu szybko kończą się też rozruszniki, z tego co pamiętam.
Jest też wersja elektryczna i akurat ona daje masę frajdy.
Szukaj
Skontaktuj się z nami