Szukaj
O wynikach finansowych Włochów w sprzedaży motocykli:
"Łączna sprzedaż wyniosła 1,05 mld euro, co stanowiło wzrost o 16,8 proc. i jest najlepszym w historii wynikiem półrocza. Zysk netto zamknął się na poziomie 45,2 mln euro, co dało wzrost o 3,9 proc. w porównaniu z 43,5 mln euro w pierwszym półroczu 2021 r. i jest najlepszym wynikiem od 2008 r. Dostarczono łącznie 320 600 pojazdów - to o 11,7 proc. więcej niż od 1 stycznia do końca czerwca ubiegłego roku "
Nie mogą się psuć jakoś nadmiernie bo nikt by tego nie kupował.
Ale takie zawory bierzesz i regulujesz po trasie w krzakach ....... problem serwisowania może ciut egzotycznych motocykli w PL chyba leży też po stronie tego, że najzwyczajniej w świecie gruz jest sprowadzany. Oglądałem kiedyś dwie sztuki modelu Breva 1100, o Boziulku pół ceny bym nie dał z tego co ludzie chcieli za nie. Facet mnie gonił z pytaniem ile pan dasz, ile pan dasz, a ja uciekłem do samochodu
A co chcesz serwisować w nowym motocyklu, przecież to proste konstrukcje, to nie prom kosmiczny aby się nad tym drapać po łysinie. Dostępnść części może i nie tak, że wszędzie leża, podobnie jak do Triumpha parę dni i przysyłają. Jak dla mnie to najbardziej miałki argument aby czegoś nie kupić, czegoś co się podoba. .... rozumiem Ducati, paski rozrządu ect i umiejętność regulacji tego, ale takie prościzny jak Junaki, Bajaje.
A Benelli to chyba najpopularniejszy motocykl w Hiszpanii w klasie lżejszych motocykli. Przecież oni wygodni ludzie by tego nie kupowali jakby to się psuło na potęgę.
to nie daj się połóż , nie ma nowych, wszystko wymaga serwisowania i tu się zaczynają schodki, jeżdżę lub szukam części
puszki, słoiki i troszkę światła w ciemności
Masz tutaj badzo duzo racji. bo biorac pod uwage takiego Larssona, czyli najpopularniejszy sklep motocyklowy z czesciami w Europie z ktorego kazdy warsztat korzysta.
To czesci do "chinczykow" czy Royala jest tyle co kot naplakal. I ta ilosc co kot naplakal to do paru modeli na krzyz tylko
Glupia *******ka, jakis trzpien, srubka czy linka i jest mnega problem. bo jedynym zrodlem dostepnosci nedzie "aso". Raczej beda mieli, tylk raz cena, dwa czas dostepnosci.
Pamietam ja kpracowlaem w tym sklepie motocyklowym (orientacja na maszyny motocros) i dzwonil ktos ze cos potrzebuej do chinskiego crossa - to nie ma u zadnego dostawcy czesci, bo po prostu nei maj skatalogowane chinczykow.
Glupie klocki hamulcowe czasem bylo ciezko wynalezc. Bo firma 1,2,3 nie ma w katalogu chinczykow, dopiero 4 cos tam miala.
Choc z drugiej strony, jak ktos ma blisko siebie oryginalnego dealera np Zong-Shen, to moze kupic i tam serwisowac. Pewnei sprowadzenie czesci bedzie dluzej trwalo, ale powinny byc.
Choc nastepny problem moze byc z warsztatami, ktore po prostu moga nie chciec przyjmowac, bo patrz dostepnosc czesci powyzej.
Larsson np ma cos takiego. Miesieczne zakupy na 3000 brutto (znaczy mial 2 lata temu jeszcze, moze teraz jest wiecej bo inflacja) to rabat 30%. Warsztaty w ten sposob zarabiaja dodatkowo, na swoim rabacie. Klient i tak placi cene identyczna co by sam sobie kupil z Larssona.
A tak warsztat skazany na aso chinczyka z ktorego korzysta okazyjnei, wiec raczej nie ma rabatu...
Ja to nawet chinczykom troche kibicuje, bo widac ze kombinuja i po coraz wieksze pojemnosci siegaja. Ale dostepnosc czesci jeszcze lezy i kwiczy
I w sumei jakby co to wolalbym chinczyka co nie wstydzi sie ze jest chinczykiem a nie udaje wlocha np.
Ostatnio edytowane przez krzysztofz24 ; 21-05-2023 o 23:12
Fuji S5Pro / D90 / F801 / F601 / Reflecta / N16-85VR / N50f1.4G / T70-300 / S24-70HF / H50f2 / Benro A-198n6 / Triopo B3 / CPL / Cokin / Hitech.
Pozdrawiam, Krzysiek.
Zawsze znajdziesz w ASO i nie zawsze ASO to zło i wysoka cena. Ile tych części trzeba kupować do nowego moto ? Workami przecież nie. Nidy nie wydałem w ASO jakoś znacząco więcej za cześć czy usługę niż podobne pieniądze u niezależnego mechanika co to często kowalem raczej być powinien.
No, ale ja mam wiadomo swoje doświadczenia i szukam gdzie dobrze i niedrogo. Z naciskiem na pierwsze.
ps
Ile np. do Twojej turystycznej Hondy mogą kosztować ori OEM uszczelniacze do lag wewnętrzne olejowe i zewnętrzne pyłowe. Jakby je w ASO kupić. Ile usługa wymiany może kosztować kompletu w ASO ?
I znowu...ASO the best a poza ASO to kowale sa
Malo takich rzeczy stricte eksploatacyjnych to jest oryginalna Nie ma lancuchow napedowych oryginalnych, ba nawet lancuchy rozrzadu sa "nieoryginalne". Do japonczykow łancuch Tourmax mozna kupic w Larssonie a oryginalny ma wybite Mors. Ale to jest ta sama firma.
Oryginalne to moze byc wal korbowy, skrzynai biegow, odlewy silnika, glowica, rama, wachacz i tego typu "powazne" czesci. Uszczelniacze, lozyska, klocki itp to zewnetrzne firmy (a nawet zaciski cale i producent sie chwali jeszcze ze to nissin, tokico czy brembo dal).
Czy jesli Yamaha XJR1200 mial z tylu "jakies" amortyzatory a tylko specjalne wersje mialy Ohlinsa o pozniej juz kazda XJR 1300 dostawala seryjnie Ohlinsa na tyl. To one sa orygianlne czy jednak oryginalnie zamontowane zewnetrznej firmy jednak?
@bogdi64 ja bym "chinczyki" jednak oddzielił od Royala.
Chińskie sprzęty to jeszcze niedawno, miały gaźniki na blachowkrety. Teraz się to już poprawiło.
A Royal, to taki trochę wskrzeszony dinozaur. Tluka go w Indiach, ale jednak od czasu kiedy Royale były tłuczone w Albionie, to technika i technologia na świecie poszla trochę do przodu. I da radę mz porządnie zrobić w Indiach taki motocykl z dawnej epoki.
Ta 650 to już bardziej ich projekt...kurde kuszący jest. Trochę mi nie pwasi że daja 6 biegow, wolałbym 5.
No ale te Royale 650 fajne są.
Szkoda tylko że kiepska dostępność części to jednak wspólną cechą Chińczyków i Royala.
Choć dealer/importer Royala gdzieś pod wawa chyba.
Ostatnio edytowane przez krzysztofz24 ; 22-05-2023 o 01:08
Fuji S5Pro / D90 / F801 / F601 / Reflecta / N16-85VR / N50f1.4G / T70-300 / S24-70HF / H50f2 / Benro A-198n6 / Triopo B3 / CPL / Cokin / Hitech.
Pozdrawiam, Krzysiek.
Bogdan to zerknij ile tam do Twojej Hondy ori uszczelniaczy komplet kosztuje, ori czyli to co idzie na fabryczny montaż i kupić to w porządnym sklepie oraz w ASO. Dobry przykład ta Honda, bo nie powinno być tanio Porównamy ten podstawowy zestaw części do Triumpha i do drogiego BMW jeśli Krzyśkowi się zechce i Tobie..
ps.. do Triumpha lece sprawdzić ile komplet fabrycznych uszczelnień w ASO kosztuje i jakie to ASO złe z definicji sprawdzimy.
Skontaktuj się z nami