Close

Strona 1425 z 1550 PierwszyPierwszy ... 42592513251375141514231424142514261427143514751525 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 14 241 do 14 250 z 15498
  1. #14241

    Domyślnie

    Tak, tak 15 KM model GTS one takie były, kurde ciężka 148 kg suchego skutera Mówisz, że 150 potem nie do sprzedania ?? Oba mają kółka od taczki l
    Cytat Zamieszczone przez bogdi64 Zobacz posta
    tą która ma większe koła
    150 - ciężko odsprzedać bo to już na "normalne" prawko, prawdopodobnie to chłodzona powietrzem, silnik chyba nazywał leader 4
    125 -15 konna ?, czyż by z rotaxem, chłodzonym cieczą
    Ostatnio edytowane przez robin102 ; 20-05-2023 o 18:08
    Kręcąc zomem tak się napinam, że w ogóle nie puszczam bąków. Bąki wędrują do głowy i tak powstają posrane pomysły na kadry

  2. #14242

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bogdi64 Zobacz posta
    z prawdziwym silnikiem, jedna z najstarszych wytwórni motocykli na świecie Moto Guzzi
    Nie wiem czy "prawdziwym" czy sztucznym ale na pewno bardzo upierdliwym w serwisie, a po części to chyba łatwiej pojechać do Włoch niż u nas coś dostać. Zresztą cała grupa Piaggio u nas to jest męka pod tym względem.
    Pozdrawiam
    Marcin

  3. #14243

    Domyślnie

    O wynikach finansowych Włochów w sprzedaży motocykli:

    "Łączna sprzedaż wyniosła 1,05 mld euro, co stanowiło wzrost o 16,8 proc. i jest najlepszym w historii wynikiem półrocza. Zysk netto zamknął się na poziomie 45,2 mln euro, co dało wzrost o 3,9 proc. w porównaniu z 43,5 mln euro w pierwszym półroczu 2021 r. i jest najlepszym wynikiem od 2008 r. Dostarczono łącznie 320 600 pojazdów - to o 11,7 proc. więcej niż od 1 stycznia do końca czerwca ubiegłego roku "

    Nie mogą się psuć jakoś nadmiernie bo nikt by tego nie kupował.

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Nie wiem czy "prawdziwym" czy sztucznym ale na pewno bardzo upierdliwym w serwisie, a po części to chyba łatwiej pojechać do Włoch niż u nas coś dostać. Zresztą cała grupa Piaggio u nas to jest męka pod tym względem.
    Ale takie zawory bierzesz i regulujesz po trasie w krzakach ....... problem serwisowania może ciut egzotycznych motocykli w PL chyba leży też po stronie tego, że najzwyczajniej w świecie gruz jest sprowadzany. Oglądałem kiedyś dwie sztuki modelu Breva 1100, o Boziulku pół ceny bym nie dał z tego co ludzie chcieli za nie. Facet mnie gonił z pytaniem ile pan dasz, ile pan dasz, a ja uciekłem do samochodu
    Kręcąc zomem tak się napinam, że w ogóle nie puszczam bąków. Bąki wędrują do głowy i tak powstają posrane pomysły na kadry

  4. #14244

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez Kolekcjoner Zobacz posta
    Nie wiem czy "prawdziwym" czy sztucznym ale na pewno bardzo upierdliwym w serwisie, a po części to chyba łatwiej pojechać do Włoch niż u nas coś dostać. Zresztą cała grupa Piaggio u nas to jest męka pod tym względem.
    prawdziwy bo nie rowerowy elektryczny , niestety ale właśnie serwis powstrzymuje mnie przed kupnem Junaka, Bajaj, Benelli czy Royal
    puszki, słoiki i troszkę światła w ciemności

  5. #14245

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bogdi64 Zobacz posta
    prawdziwy bo nie rowerowy elektryczny , niestety ale właśnie serwis powstrzymuje mnie przed kupnem Junaka, Bajaj, Benelli czy Royal
    A co chcesz serwisować w nowym motocyklu, przecież to proste konstrukcje, to nie prom kosmiczny aby się nad tym drapać po łysinie. Dostępnść części może i nie tak, że wszędzie leża, podobnie jak do Triumpha parę dni i przysyłają. Jak dla mnie to najbardziej miałki argument aby czegoś nie kupić, czegoś co się podoba. .... rozumiem Ducati, paski rozrządu ect i umiejętność regulacji tego, ale takie prościzny jak Junaki, Bajaje.
    A Benelli to chyba najpopularniejszy motocykl w Hiszpanii w klasie lżejszych motocykli. Przecież oni wygodni ludzie by tego nie kupowali jakby to się psuło na potęgę.
    Ostatnio edytowane przez robin102 ; 21-05-2023 o 22:48
    Kręcąc zomem tak się napinam, że w ogóle nie puszczam bąków. Bąki wędrują do głowy i tak powstają posrane pomysły na kadry

  6. #14246

    Domyślnie

    to nie daj się połóż , nie ma nowych, wszystko wymaga serwisowania i tu się zaczynają schodki, jeżdżę lub szukam części
    puszki, słoiki i troszkę światła w ciemności

  7. #14247

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bogdi64 Zobacz posta
    (....)wszystko wymaga serwisowania i tu się zaczynają schodki, jeżdżę lub szukam części
    Masz tutaj badzo duzo racji. bo biorac pod uwage takiego Larssona, czyli najpopularniejszy sklep motocyklowy z czesciami w Europie z ktorego kazdy warsztat korzysta.
    To czesci do "chinczykow" czy Royala jest tyle co kot naplakal. I ta ilosc co kot naplakal to do paru modeli na krzyz tylko

    Glupia *******ka, jakis trzpien, srubka czy linka i jest mnega problem. bo jedynym zrodlem dostepnosci nedzie "aso". Raczej beda mieli, tylk raz cena, dwa czas dostepnosci.
    Pamietam ja kpracowlaem w tym sklepie motocyklowym (orientacja na maszyny motocros) i dzwonil ktos ze cos potrzebuej do chinskiego crossa - to nie ma u zadnego dostawcy czesci, bo po prostu nei maj skatalogowane chinczykow.
    Glupie klocki hamulcowe czasem bylo ciezko wynalezc. Bo firma 1,2,3 nie ma w katalogu chinczykow, dopiero 4 cos tam miala.

    Choc z drugiej strony, jak ktos ma blisko siebie oryginalnego dealera np Zong-Shen, to moze kupic i tam serwisowac. Pewnei sprowadzenie czesci bedzie dluzej trwalo, ale powinny byc.
    Choc nastepny problem moze byc z warsztatami, ktore po prostu moga nie chciec przyjmowac, bo patrz dostepnosc czesci powyzej.
    Larsson np ma cos takiego. Miesieczne zakupy na 3000 brutto (znaczy mial 2 lata temu jeszcze, moze teraz jest wiecej bo inflacja) to rabat 30%. Warsztaty w ten sposob zarabiaja dodatkowo, na swoim rabacie. Klient i tak placi cene identyczna co by sam sobie kupil z Larssona.
    A tak warsztat skazany na aso chinczyka z ktorego korzysta okazyjnei, wiec raczej nie ma rabatu...

    Ja to nawet chinczykom troche kibicuje, bo widac ze kombinuja i po coraz wieksze pojemnosci siegaja. Ale dostepnosc czesci jeszcze lezy i kwiczy
    I w sumei jakby co to wolalbym chinczyka co nie wstydzi sie ze jest chinczykiem a nie udaje wlocha np.
    Ostatnio edytowane przez krzysztofz24 ; 21-05-2023 o 23:12
    Fuji S5Pro / D90 / F801 / F601 / Reflecta / N16-85VR / N50f1.4G / T70-300 / S24-70HF / H50f2 / Benro A-198n6 / Triopo B3 / CPL / Cokin / Hitech.
    Pozdrawiam, Krzysiek.

  8. #14248

    Domyślnie

    Cytat Zamieszczone przez bogdi64 Zobacz posta
    to nie daj się połóż , nie ma nowych, wszystko wymaga serwisowania i tu się zaczynają schodki, jeżdżę lub szukam części
    Zawsze znajdziesz w ASO i nie zawsze ASO to zło i wysoka cena. Ile tych części trzeba kupować do nowego moto ? Workami przecież nie. Nidy nie wydałem w ASO jakoś znacząco więcej za cześć czy usługę niż podobne pieniądze u niezależnego mechanika co to często kowalem raczej być powinien.
    No, ale ja mam wiadomo swoje doświadczenia i szukam gdzie dobrze i niedrogo. Z naciskiem na pierwsze.
    ps
    Ile np. do Twojej turystycznej Hondy mogą kosztować ori OEM uszczelniacze do lag wewnętrzne olejowe i zewnętrzne pyłowe. Jakby je w ASO kupić. Ile usługa wymiany może kosztować kompletu w ASO ?
    Ostatnio edytowane przez robin102 ; 21-05-2023 o 23:25
    Kręcąc zomem tak się napinam, że w ogóle nie puszczam bąków. Bąki wędrują do głowy i tak powstają posrane pomysły na kadry

  9. #14249

    Domyślnie

    I znowu...ASO the best a poza ASO to kowale sa


    Malo takich rzeczy stricte eksploatacyjnych to jest oryginalna Nie ma lancuchow napedowych oryginalnych, ba nawet lancuchy rozrzadu sa "nieoryginalne". Do japonczykow łancuch Tourmax mozna kupic w Larssonie a oryginalny ma wybite Mors. Ale to jest ta sama firma.
    Oryginalne to moze byc wal korbowy, skrzynai biegow, odlewy silnika, glowica, rama, wachacz i tego typu "powazne" czesci. Uszczelniacze, lozyska, klocki itp to zewnetrzne firmy (a nawet zaciski cale i producent sie chwali jeszcze ze to nissin, tokico czy brembo dal).

    Czy jesli Yamaha XJR1200 mial z tylu "jakies" amortyzatory a tylko specjalne wersje mialy Ohlinsa o pozniej juz kazda XJR 1300 dostawala seryjnie Ohlinsa na tyl. To one sa orygianlne czy jednak oryginalnie zamontowane zewnetrznej firmy jednak?


    @bogdi64 ja bym "chinczyki" jednak oddzielił od Royala.
    Chińskie sprzęty to jeszcze niedawno, miały gaźniki na blachowkrety. Teraz się to już poprawiło.
    A Royal, to taki trochę wskrzeszony dinozaur. Tluka go w Indiach, ale jednak od czasu kiedy Royale były tłuczone w Albionie, to technika i technologia na świecie poszla trochę do przodu. I da radę mz porządnie zrobić w Indiach taki motocykl z dawnej epoki.
    Ta 650 to już bardziej ich projekt...kurde kuszący jest. Trochę mi nie pwasi że daja 6 biegow, wolałbym 5.
    No ale te Royale 650 fajne są.
    Szkoda tylko że kiepska dostępność części to jednak wspólną cechą Chińczyków i Royala.
    Choć dealer/importer Royala gdzieś pod wawa chyba.
    Ostatnio edytowane przez krzysztofz24 ; 22-05-2023 o 01:08
    Fuji S5Pro / D90 / F801 / F601 / Reflecta / N16-85VR / N50f1.4G / T70-300 / S24-70HF / H50f2 / Benro A-198n6 / Triopo B3 / CPL / Cokin / Hitech.
    Pozdrawiam, Krzysiek.

  10. #14250

    Domyślnie

    Bogdan to zerknij ile tam do Twojej Hondy ori uszczelniaczy komplet kosztuje, ori czyli to co idzie na fabryczny montaż i kupić to w porządnym sklepie oraz w ASO. Dobry przykład ta Honda, bo nie powinno być tanio Porównamy ten podstawowy zestaw części do Triumpha i do drogiego BMW jeśli Krzyśkowi się zechce i Tobie..
    ps.. do Triumpha lece sprawdzić ile komplet fabrycznych uszczelnień w ASO kosztuje i jakie to ASO złe z definicji sprawdzimy.
    Ostatnio edytowane przez robin102 ; 22-05-2023 o 09:10
    Kręcąc zomem tak się napinam, że w ogóle nie puszczam bąków. Bąki wędrują do głowy i tak powstają posrane pomysły na kadry

Strona 1425 z 1550 PierwszyPierwszy ... 42592513251375141514231424142514261427143514751525 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •