Cewnik CH-10, podłączony do strzykawki setki. Cewnik ma idealną średnicę, żeby po wykręceniu wkładu wentyla zmieścił się do presty, tylko trzeba odciąć końcówkę. Tam są otwory, ale w bocznych ściankach, ja rurkę obciąłem pod katem powyżej tych otworów.
Od dwóch lat tak napełniam i odsysam mleko z opon. Koszt całości to kilka(naście) zeta.
To i ja się zapytam. Znacie jakieś lampki przednie z możliwością zasilania z powerbanku?
Używam w Checkpoincie Knog PWR w wersji 1k lm i z aku 5 Ah. Knog PWR to system modułowy, trzy głowice świecące, trzy pojemności aku, który też może być PB.
Do tego sporo akcesoriów jak na przykład kabel łączący głowicę z aku.
Jak miałem piórnik na kierze, to aku leżał w piórniku, pod Garminem wisiała tylko lampka połączona z aku dedykowanym kablem. Jak przesiadłem się na torbę mocowaną do górnej rury ramy to gniazda dedykowane kabla nie przechodzą przez otwór na kabel. Tam się zmieści co najwyżej wtyczka micro lub USB-C. Kupiłem więc mocowanie lampki mocowane od spodu uchwytu Garmina, ale lampka na to jest za ciężka, trzęsie się na wertepach i tłucze się.
Szukaj
Skontaktuj się z nami